Hot Dogs
S1, E19: While helping her classmate Mandy search for her missing Jack Russell terrier, Veronica stumbles onto a bigger mystery, which affects pets all over Neptune. Meanwhile, tensions mount in the Echolls family as Trina tries to convince the now-retired Aaron to take a part in her new boyfriend's independent movie. Later, Weevil is arrested for breaking into the Kane residence and taking something from Lilly's room.