House of Anubis House of Dreams/House of Pitfalls
S2, E139: The Sibunas must play an ancient Egyptian game; Joy continues to get a hard time because of Mara; Trudy has bizarre dreams; Victor and Vera practice Senet; the Sibunas talk to Jasper about the rules; Jerome makes his move; Nina moves incorrectly.