House of Fronts/House of Keepers
S2, E118: Amber gives Fabian advice about Joy; Vera and Victor plan to have a copy of the amulet made; Trudy shares her suspicions about Vera with Mrs Andrews; Patricia's amulet falls off and is picked up by someone else.