House Sittin' for Sandy/Smooth Jazz at Bikini Bottom
S8, E13: SpongeBob house-sits for Sandy, and all is quiet until Patrick shows up. After losing their passes, SpongeBob and Squidward try to sneak backstage at the sold-out Kelpy G show.