How A Bill Becomes A Law
S5, E3: Leslie tries to pass a law extending the community pool hours; Chris thinks of a new way to solve people's problems around the city, which leads to Ron fixing a pothole for a local mother (Lucy Lawless); April and Ben plan a road trip.