How Betty Got her Grieve Back
S2, E1: The hugely popular, award-winning comedy returns for a second series. Betty's life is in chaos after a disastrous series of events, and she's still in denial about how much Henry's departure has affected her. Meanwhile, Amanda turns to junk food and to Marc in an attempt to deal with the revelation that Fey Sommers was her mother, and Wilhelmina schemes to turn the tragic Meade family events to her advantage.