How Do You Solve a Problem Like Roberta?
S2, E11: After Cleveland criticises Donna's parenting skills, Donna decides to let Cleveland spend the weekend alone with Roberta. However, when Roberta nearly loses her life in an underground street race, he realises that Donna is a good mum.