How To Build A Coffin
S4, E4: A couple seeking an exorcism are plagued by a demon that thrives on taking away the ability to speak clearly, and its influence spreads to the team. Andy is pushed to deadly measures and Andrea confronts a new demon attached to Father Ignatius.