How to Fall in Love
S1, E6: Love has always been one of the great drivers of history, a drunk driver, without a license. Yet it hurtles on, costing royalty their heads, generals their victories, and many of us our sanity. We explore why, from Liz Taylor to Attila the Hun; the pain is never enough to stop us looking for love.