What I Like About You How to Succeed in Business Without Really Trying to Be a Lesbian
S3, E12: Holly's excitement about landing a job at a music management firm is cut short when she feels that her new boss doesn't like her. To help Val forget her troubles, the group takes her to ladies night at a local club.