The Post Train Hugo the Horse / Sid the Seagull / Stephanie the Squirrel
S1, E6: Join Fast Frank as he rushes off to deliver a package to Hugo the Horse from Rufus the Rhinoceros. / Come along and find Sid the Seagull on the rocky beach with water and fish to eat. / Help deliver a package to Stefanie the Squirrel from Madeline the Monkey.