Hulk vs. the World
S1, E5: Bruce Banner is on the run from the Hulkbuster units in Las Vegas when he meets Absorbing Man and attempts to recruit him to help stop gamma experimentation. Meanwhile, Hawkeye and Black Widow catch up to Hulk, where he proves to them that he is not a monster. Later, Hawkeye discovers that Black Widow may have a dirty secret.