Human Target
S5, E5: When Tobias Church captures and tortures one of Oliver’s new recruits, Oliver must turn to an old friend, Christopher Chance (guest star Wil Traval) aka the Human Target, for help. Meanwhile, Felicity’s worlds collide when Detective Malone (guest star Tyler Ritter) joins the ACU.