Human Trials
S2, E5: Kane leads a mission to make peace with the Grounders. Meanwhile, Jasper agrees to participate in a risky experiment, Lincoln enters a world of pain and President Dante Wallace issues a warning. Finally, Finn’s search for Clarke takes a violent turn.