Hunger Pains
S5, E2: A surprise skitter attack leaves the 2nd Mass without food. In desperation, Maggie, Ben (series star Connor Jessup), Pope (series star Colin Cunningham), and Sara (Mira Sorvino) go on a dangerous mission hoping to find supplies. Along the way, they encounter a family deeply scarred by the Espheni plan. Maggie (series star Sarah Sanguin Carter) must make false promises to insure the 2nd Mass's survival. Meanwhile, Tom and Anne discover the Espheni have created something part Espheni, part Skitter, part Hornet… and part human.