Hurricane Helene; The Bachelor Party
S2, E2: In the wake of her mother's passing, Helene visits the island in search of her biological father; Roarke and Javier grow closer; Ruby gives herself a spiritual cleanse with a bonfire and a night swim, where she encounters an old friend.