Southern Charm: Savannah Hurricane on the Horizon
S1, E4: Ashley hears a rumour about Catherine and Lyle, Happy urges her mother to support her marriage to Azam, Hannah attempts to start a dress line, as Hurricane Matthew nears Savannah, Catherine hosts a dinner party that quickly becomes a storm too.