Hurricane
S1, E3: With her business trip to Malaysia up-ended by the outbreak, Miranda Carroll reflects on her past relationship with Arthur and Dr Eleven. An unexpected chance at survival sends Miranda on a dangerous journey outside the safety of her hotel.