Hydro
S6, E10: A Daily Planet gossip columnist uses her special power to overhear a conversation between Lana and Chloe, and publishes the conversation... where Lana admits having doubts about marrying Lex. While Chloe investigates the reporter, Lois asks Clark to help her investigate the mysterious Green Arrow bandit when she suspects he may be Oliver Queen in disguise.