"Hypnotized or not?"
S1, E4: Mia is interested in 'the other side' and believes in life after death. She takes Jesper on a nighttime ghost hunt in a cemetery. Together with Gynning and Berg, they let themselves be hypnotized by a very special hypnotist and they take their daughter Peg with them and walk on hot coals.