I Am a Tree
S3, E2: Cristina meets Burke's parents -- and in the most awkward of circumstances -- the interns campaign for Izzie's reinstatement to the surgical intern program, Addison takes a break from her hospital duties, and a surgical patient lives what may be her last day to the fullest.