I Do
S3, E6: Jack makes a decision regarding Ben's offer, Kate feels helpless when it looks like an angry Pickett is going to make good on his threat to kill Sawyer, and Locke discovers a hidden message that may guide him through the next steps of his journey to unlocking the secrets of the island.