I Don't Want To Be Me
S1, E6: Gypsy starts on a path to change her physical appearance while Ryan's own insecurities bubble to the surface; Rod feels jealous of everyone's alone time with his daughter; Gypsy confides in Kristy that her feelings for her ex-fiancé haven't changed.