I Just Died in Your Arms Tonight
S7, E8: Julian agrees to a weekend camping trip but struggles to fit in with Nathan and the guys. Back in Tree Hill, Brooke and Haley spend Girls' Night doing a little bonding of their own, and Quinn helps Clay come to terms with a tragic loss.