I Know I Love You
S1, E5: After drinking coffee, Zhao Jin drove Xu Nuo home, but their time together took an awkward turn when Xu Nuo spotted Peng Yu'an and Cong Shan on the street. She panicked, and when Peng Yu'an called, she lied, claiming she was about to fall asleep. Later, Peng Yu'an expressed his dissatisfaction with the delay in his relationship with Xu Nuo and urged him to resolve things quickly.