I Shall Believe
S1, E14: While holding a vigil at Lucas' bedside, Karen meets Brooke, who is now dating Lucas, and learns from Deb that Deb and Dan are getting divorced. Most shocking of all, Karen is horrified to discover that Keith was drinking alcohol while driving at the time of the accident. Meanwhile, Nathan tries to win Haley back after she breaks up with him.