I thought becoming pretty would make a difference
S1, E5: Seo-jun and Su-ho catch Hyun-woo red-handed, but Ju-gyeong's blind date points the finger at someone else; shocked about said accusations, Ju-gyeong decides to confront the friend who seemingly tries to sabotage her.