Firebite I Wanna Go Home
S1, E5: Having survived the fight of their lives against the King, Shanika and Tyson's lives are torn apart when child services arrive; Tyson's attempts to win Shanika back are sidelined when Eleona the barmaid reveals herself as a vampire.