I Want More Than That
S1, E3: Steve Strope and the guys work on restoring a rare '63 Toyota Stout for a client in Australia, but it's a big job on a small truck. Later, the crew works on a vehicle owned by longtime client, comedian and entertainer Joe Rogan.