iBloop 2: Electric Boopaloo
S5, E6: Christopher Cane (Rex from Victorious) interviews the cast and shows their bloopers from the show. This is the sequel to iBloop, a Season 3 episode, where it showed every cast members' bloopers during filming various episodes.