iChristmas
S2, E9: In an attempt to spice up the Christmas celebrations with an unconventional tree, Spencer accidentally sets fire to all of Carly's presents. Distraught, she starts to wish that she had a normal brother. However, a Christmas angel visits Carly and shows her exactly what her life would be like if Spencer were more normal.