iGet Pranky
S4, E3: This is a favorite because of the prank montage. One of the most fun to rehearse and shoot. The whole cast and crew were laughing through the entire episode.- Ridiculed for never pulling a prank, Carly recruits Spencer’s help to prank Sam and Freddie. But after Spencer gets a taste for it, he can’t stop pranking. The gang must figure out how to stop him.