iHurt Lewbert
S2, E4: A sketch goes horribly awry when Carly's obnoxious doorman Lewbert is injured. The gang attempts to nurse him back to health, but Freddie's mother steps in and insists on taking over. Meanwhile, Spencer finds an old radio and makes some truckers angry when he bothers them over the airwaves.