I'll Be Your Mirror
S6, E8: Emma and Regina work on a plan to trap the Evil Queen, and Snow and David adjust to life apart. The Evil Queen impersonates Regina to give Henry advice that could lead him astray, and Zelena and Belle seek Aladdin's help.