I'm Going to Miss This
S11, E16: Gloria intervenes when Mitchell struggles to let go of his old life, Haley, Luke, and Alex decide to throw a party at the Dunphy house when Claire and Phil leave for a trip, and Dylan's mum takes the twins for the night.