I'm Trapped
S4, E3: Witness the aftermath of the box office sale of The Adventures of Pluto Nash, the creators imagine the truth behind James Bond's sex life, Tony Stark gains an unlikely ally when escaping terrorists, and Skeletor's plot involving a less-than-perfect clone of He-Man doesn't work out well.