iMeet the First Lady
S5, E10: It is Carly's dad birthday and they decide to put him a surprise party but when their dad had to go to another country, Carly gets upset and mad. Freddie and Sam decides to put Carly and Spencer online to talk to their dad online but when they are about to get arrested, the First Lady Michelle Obama comes to help them.