In Cold Blood
S3, E3: Lois and Chrissy pursue a new lead in the Mannheim investigation, against Clark's wishes; Jonathan, Jordan and Nat's attempt at a kind gesture is complicated by an unexpected obstacle; Lana, Sarah and Kyle adjust to their new normal.