Proven Innocent In Defense Of Madeline Scott, Part Ii
S1, E13: With Madeline's freedom at stake, Easy's defence hits a bump in the road; the team are forced to band together to focus on solving Rosemary's murder before time runs out; as Bellows closes in, new evidence and old enemies come into play.