In Loving Virtue
S5, E11: With the reputation of the family business on the line, the Lyons try to think of a way to clean up Kingsley's mess and introduce a new and improved Empire. Elsewhere, Treasure and Tiana fight for the female vocalist track on Jamal's new song.