In My Protection
S1, E2: A beloved toy maker is beaten to death for a mysterious brass box and the coins in his pocket. The Whitechapel Vigilance Committee presents 14 year old culprit who refuses to deny the charge, leading Reid into the savage world of merciless child gangs.