In the Teeth
S3, E3: Spencer encounters resistance to his Las Vegas expansion initiative, Joe takes a detour with Reggie, Jason blasts Kisan for his lack of transparency, and Charles bristles over Larry's failure to give him credit for a lineman he landed.