In Which Charlotte Goes Down the Rabbit Hole
S1, E6: Pete treats Charlotte's insomnia, Naomi goes on her first date since college and a patient asks Addison to conceal her fertility from her husband. When trying to help a patient caught between Sam and Cooper, Dell's secret is revealed.