Infernal Guinea Pig
S3, E16: When a murder investigation reveals the dark side of Hollywood, Chloe puts her life on the line to protect an innocent victim; Lucifer comes up with a scheme to help Cain, but when Amenadiel and Maze get involved, things don't go as planned.