Injustice
S8, E21: Chloe returns and begs Clark to kill Davis, claiming he can no longer keep the beast under control. Tess has assembled a team of meteor freaks, including Plastique, to track down Davis so Clark can kill him. However, things get out of hand once Tess’ team discovers she is double-crossing them.