Jungle Book Safari Insects
S1, E3: Right at the beginning, Mowgli learns about insects from Balu. During a trip to the jungle with Bagheera, they are confronted by dangerous black bees. Mowgli is able to escape from the attack since Balu taught him a trick about how to handle ...