Into the Dark
S1, E18: Owen returns with information on one of Percy's black boxes. Nikita returns to London with him to retrieve it but notices that Owen is acting strangely. Owen tells Nikita that he wants to release the contents of the black box and when Nikita disagrees, he turns on her. Meanwhile, Percy finds out Nikita is in London and dispenses Michael to kill her.