S1, E1: At the dawn of the TV era in the 1950s, Steve Allen's zany spontaneity turns `Tonight' into a hilarious and unexpected hit. In the early 1960's, it's Jack Paar's captivating, quirky personality and Johnny Carson's impeccably hip humour.