Irish Goodbye
S4, E12: Irish Goodbye: Josh travels to Ireland to marry Clare so she can get a Green card and asks Liza to go with him. Clare asks Liza to support their relationship and insists that Liza owes it to him while Liza tells Josh she is uncomfortable lying to Homeland Security. Season finale. (S4, E12)