Is Knowledge Possible?
S1, E6: Having covered ways of gaining evidence and justifying belief in pursuit of knowledge, now ask: Is knowledge really possible? See what Plato had to say. Then delve into René Descartes’ celebrated struggle with this problem, analyzing the strengths and weaknesses of his position.